Saturday, May 26, 2007

Resolving a mystery

Jeg har meldt meg på Garnmysteriet gjennom Hobbyboden. Liv-Toril organiserer. You know I'm a dreamer I første del fikk vi beskjed om å finne fram garn og pinner. I går fikk vi andre del. Vi skulle strikke en firkant. Det har jeg nå gjort. Jeg har ingen anelse om hva det skal bli, men jeg venter spent på tredje del som kommer 27.mai kl.19.00. I have signed up to resolve the Yarn mystery through Hobbyboden. Liv-Toril is the organizer. First part was to find yarn and needles. Yesterday we got part two. We were supposed to knit a square. I have done that. Have no idea what so ever of what I'm knitting, but I'm waiting with excitement for part three to be expected at May 27th at 19.00 o'clock.



Jeg har fått heklet litt videre på Bølgeteppet mitt. Det går ikke fort framover, men jeg nærmer meg halvveis. Nå er jeg tom for garn, så jeg må handle litt i dag. Teppet måler nå 87 cm. Det skal bli ca.2 m, så jeg har litt igjen.
I have crocheted a bit further on my ripply. It does not move fast forward, but I'm half way almost. Now I've run out of yarn, so I need to do a bit of yarn shopping today. The Ripply is now 87 cm long. It's supposed to be 2 m, so it's a bit to go.

5 comments:

Fidus said...

Så flott bølgeteppet ditt blir !! Det går fremover med mitt og....
Er også med på garnmysteriet, men akkurat idag fristet det mer å strikke Jan... Jeg er igang med garnmysteriet og, det tar nok bare litt lengre tid.

Anonymous said...

Bølgeteppet blir bare kjempefint. Du har startet garnmysteriet med en flott lillafarge.

Beate said...

Så flott bølgeteppet blir. Imponert over alle som starta sånne store prosjekt. Hold også på med garnmysteriet. Tenk at det kan være såå spennenede å strikke ne man ikke vet hva er...

Marianne said...

Skal bli spennende å se hva bølgeteppet blir til :)

Takk for kommentar på kjolen fra Maskerader forresten, hvis jeg skal strikke den tror jeg jeg gjøre noe med halsutrigningen så den blir litt dypere. Jeg er ikke helt happy med den sånn den er nå...
Jeg har forresten funnet meg etpar must-have prosjekter fra Tilli Tomas som jeg skal bestille men det er svindyrt for garnet!! Det tror jeg nok kunne falle i smak hos deg også :)
Skal blogge om det litt etterhvert ;)

Anonymous said...

Er ganske så spent på hva dette mysteriet ender opp som jeg...