Sunday, September 30, 2007

London, baby!

I morgen reiser jeg til London. Gleder meg masse! Har skrevet ut en liste over garnbutikker i London, men om jeg får besøkt alle er en helt annen sak. Noen skal jeg nok få klart å snike inn. Skal nok klare å snike inn litt strikking her og der også.

Tomorrow morning I'm going to London. I'm really looking forward to it. I have already printed a list over yarn shops in London, but I don't think I'll be able to visit them all. But a few of them I'll manage to visit. Hopefully I will get some time to knit as well.


Har strikket ting på oppfordring i det siste, så her er Nøstebarndress til nevøen min, kragejakke til en venninne og et My so called scarf. Vet ikke helt hvem som skal få skjerfet, men leker med tanken på at det kanskje skal være gaven til de ansatte i barnehagen til ungene mine. Det var i alle fall gøy å strikke teknikken til My so called scarf. Vurderer å strikket et par til og et par Bainbridge scarf i julegave i år. Lette og strikke og veldig fine.






I have knitted on demand lately, a Nøstebarndress for my nephew, Colorjacket for a friend and My so called scarft. Don't know who's getting the scarf, but am thinking of giving it to the employees in the kindergarden where my kids are going. Maybe I'll knit scarves for everyone this year? It's tempting, since scarf is easy to knit and doesn't take too long to knit. The technique in My so called scarf was fun to knit. I might knit a couple of Bainbridge scarf for Christmas presents this year as well. Easy to knit and they look great.

3 comments:

Anonymous said...

HI again from your SP11 secret pal. I also sent you an email!
I hope all is well with you and that you have an enjoyable trip to London. I wish I could go!
Take care

Anonymous said...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Du spør om skjerfet jeg har strikket er strikket på rundpinne, og nei det er det ikke. Det er strikket frem og tilbake. Flotte ting du også har strikket :-)
God tur til London - det er en fantastisk flott by!

Anonymous said...

Hei og god tur til London!

Har kikket litt i bloggen din, du lager masse fint. Jeg har også lyst på en sånn nøstemaskin, får visst snart investere i en, tenker jeg. Da blir det jo GØY å lage nøster jo!