Friday, October 12, 2007

Tights and a competition

Jeg har strikket enda en ullbukse. Denne er til datteren til en venninne av meg. Har kjøpt meg alpakkagarn og skal strikke nok en ullbukse til tulla. Gleder meg ikke, så jeg må nok ha noe annet å strikke på ved siden av. Bare tre ullbukser igjen, så er det definitivt slutt på ullbuksestrikking for meg denne sesongen.

I have knitted another pair ov tights. This one is for my friends daughter. I have bought alpaca yarn for a tights for my daughter. Can't say I'm looking forward to knit it, so I have to start another project to knit at the same time, but it has to be done. Only three pairs left, then it's definitely the end of knitting pants for me this season.

Jeg er jo med på Secret Pal 11 og der er det for tiden en konkurranse gående. Skulle legge ut en link til en fin oppskrift, så her er den. Liker den kjolen fra Drops veldig godt, og den står på gjøre-lista mi.

I'm in on the Secret Pal 11 and there is a competition going on. I'm supposed to link to a pattern I like, and here it is. I like it very much and it is on my to-do-list. I know the pattern is in Norwegian, but I can translate it.

No comments: