Saturday, March 08, 2008

Congratulations

Gratulerer med dagen! Det er jo kvinnedagen i dag. Her er det dårlig med røde strømper, men jeg kan vise Cirle socks som jeg holder på med. Jeg strikker i Opal feelings. Veldig flotte farger, men lurer litt på om jeg burde hatt et garn med kortere fargerapporter.

Congratulations! It's the international Women's day today. I can't show you red socks, but I can show you the Circle socks I'm knitting. I use Opal feelings. Very beautiful colors, but I think I should have had a yarn with shorter colorchanges.

Jeg har også strikket ferdig en strømpe til lillegutt sin bunad. Det er litt pirkete med fletter på så små strømper, men det går fort å strikke dem.

I have also finished one sock for my son's folksuit. It's some work to do the cables on such tiny socks, but it doesn't take a lot of time to finish them.

Jeg meldte meg på Klukkalongen på Hobbyboden. Den gikk veldig kjapt. Jeg startet mandag og var ferdig på torsdag. Mønsteret til kjolen kan kjøpes her. I signed up for Klukkalongen at Hobbyboden. What a fast knit! I started on Monday and was done by Thursdagy. The pattern can be bought here.

7 comments:

Anonymous said...

Nydelige farger på Klukkan, og så raskt du har vært. Ønsker deg en herlig og kreativ helg.

Mien said...

Gratulerer med dagen tilbake! Nydelig flettesokker! :)

Anonymous said...

Nydelig den ble Klukkan din. Likte fargene. Flotte sokker du har strikket også.

Lappesola said...

3 DAGER PÅ EN KJOLE???
Får du ikke senebetennelse av sånt? Den ble kjempefin.

Glastrikk said...

Klukkan ble kjempe fin. Wow så langt du har kommet på sokkene...her går det litt sakte :)

Anonymous said...

Kjolen ble flott, men la oss få se den med innhold da!
Så fine Circlesokkene dine ble, jeg ga opp mine jeg, syntes de var så kjedelige å strikke...

Anonymous said...

Kjemefin kjole du har laget