Saturday, October 31, 2009

Oh, What a relief

Endelig har jeg klart å gjøre ferdig en stor og gammel UFO, bølgeteppet mitt. Jeg husker ikke helt når jeg startet på det, men jeg tror det er halvannet år siden. Nå har jeg endelig klart å gjøre det ferdig. Det er heklet på pinne 4 mm og i Mor Aase ullgarn. Nå skal det dampes og legges på plass i sofaen. Nesten litt tomt etter en sånn UFO, men for en lettelse å bli ferdig. Nå er det på tide å kjempe mot de mange UFOene som ligger rundt i stua. Mørke høstkvelder gjør at disse bildene er fryktelig mørke, men skal prøve å ta et bilde i dagslys.

Finally finished with a huge and old UFO, my ripple. I can't remember exactly when I started crocheting this, but I think it is at least one and a half year ago. Now I'm finally done. I used needle 4 mm and Mor Aase wool yarn. Now I have to block it and place on the couch. It's almost empty after finishing that big a project, but only almost. It's a big relief to be done, and now the big fight against the huge number of other UFO in the living room starts. Dark fall nights make theese pictures bad, but I'll try to take another picture during daylight.

7 comments:

Frk. Chilli said...

Så deilig å bli ferdig med sånt et stort prosjekt:) det var knallfint, og er sikkert deilig å slenge over seg i sofaen. Wanida sokkene i innlegget under er og kjempefine:-) God helg videre!!!!

Fru Keilegavlen said...

Nydeleg!! Og så deilig å vere ferdig. Ha ei flott helg.

Fidus said...

Et slikt teppe har jeg også liggende- detligger sikkert godt i kassa si, men det må vel frem igjen snart. Skikkelg flott. Jeg venter på garn til Elvira- din Elvira er bare flott! Strikker litt på en Elvira til jenta mi i mellomtiden. Ha en flott sødag!

Hannes hage said...

Litt av en jobb! Så lekkert det er.

Fjellrosa said...

kjempelekkert!!!!! strikker sev på teppe...OG det går seint ja......

Anlen said...

Nydelig teppe! Det er ikkje rart at det tek tid å bli ferdig med slikt;)

siwi said...

Flotte farger, og så så stort og godt :)