Saturday, December 19, 2009

Linus i Svingen

Han er en morsom kar. Det er gøy for hele familien å følge Linus og hans venner og familie gjennom førjulstiden. Dessuten har han en fin lue, og den var det en i familien som hadde lyst på. Noe han selvfølgelig fikk. Nå er Linus-lue nummer to klar, og den fikk være i fred for sakser og små barnehender. Strikket i Babymerino fra Drops.

Linus is the name of a character from a Christmas show for children, and he wears a very nice hat. A hat very similar to the one I've made for my son. And this hat hasn't had any accidents with scissors and kids like the last one I knitted. It's knitted in Babymerino from Drops.

Jeg har også fått to kalendergaver til. Et oppskriftshefte med gjærbakst og en søt nisse.

4 comments:

jannelea said...

Kul lue! Skikkelig fin!

Vibekes lille ullne said...

Godt det ble lue til slutt! :) Kjempefint sjal under ser jeg også. Apropos hyggelig kommentar på bloggen min, så er jeg jo selvfølgelig medlem av AMO! Ha en fin førjulstid! :)

Anlen said...

Linus er ein flott kar, og eg ser gjerne kvart program om eg berre er heime! Lua er også flott:) Det er mange fine luer og skjerf i den serien...

Inger said...

Her i huset følger også alle (bortsett fra storebror på 20) med på Linus i svingen. Syntes det er en kjempekoselig serie og alle barna har så flotte luer. Din lue ble også veldig fin :)

Ha en fin søndag!

Førjulsklem