Friday, April 23, 2010

Work in Progess

Joda, jeg strikker selv om jeg ikke har fått noe ferdig enda. Jeg har startet på vesten jeg har ønsket meg lenge. Det er masse mønster og slett ikke tv-strikking, men den blir fin og jeg gleder meg til å bruke den. Bella's New Moon Vest i forskjellige farger fra Wollmeise, jeg strikker etter en vestoppskrift jeg fant i et blad. Selve diagrammene finnes her.
Oh, yes, I'm still knitting even though nothing actually gets finished right now. I've started on a vest I've wanted a long time. It's fair isle and nothing I can knit while watching tv, but it looks nice, and I'm looking forward to finish it so I can use it. Bella's New Moon Vest in different colors from Wollmeise, and I use a pattern I found in a magazine for the number of stitches but the diagram for the pattern is found here.


Jeg har også strikket på Plain and Simple Pullover i Classic Sock Yarn fra Sunshine yarns i fargen Rasberry. Fargen er utrolig herlig, og den minner meg sånn om bringebær at jeg får lyst til å spise vesten hele tiden. Har ikke så mye igjen før denne er ferdig.

I have also started on Plain and Simple Pullover in Classic Sock Yarn from Sunshine Yarns in the color Rasberry. The color is just lovely and it really reminds me of rasberry and it makes me want to eat my vest or actually rasberry. I'm almost done with it.


Litt framgang, men ingenting ferdig enda. Får håpe jeg får noe ferdig i løpet av helgen, men det spørs. Det kan se ut som om neste sokkemønster i Sock Madness kommer i løpet av helgen, og da blir det sokkestrikking og ikke noe annet.

A bit of progress, but nothing done yet. I hope I'll finish something during the weekend, but it all depends. It looks like the next pattern in Sock Madness comes out during the weekend, and that means sock knitting.

8 comments:

Vibekes lille ullne said...

Ser ut til å bli kjempefine, både vesten og bringebæret! God helg! :)

Sisselshverdag said...

hei og takk for sist :)(Lillestrøm) Herlige vester du strikker :)
Ha ei flott helg

Moan said...

Vesten ser lekker ut!

nragnhild said...

Bringebærfargen var virkelig nyyydelig! :)

Nok å henge fingrene i hos deg, spennende arbeider! :)

AnitaK said...

Blir spennende å se vesten din etterhvert som mønsteret skrider frem... Og den bringebærfargen er bare nydelig, jeg tror det er en favoritt!!! Klemmer i fleng

Anonymous said...

Den vesten blir fin!

Litt morsomt;jeg har ikke sett en eneste Twilight-film, men jeg har bedre kontroll på hva skuespillerne hadde på seg enn det fjortisen har. *fnis*

Kjekt med noe ensfarget til TV-strikk samtidig. Når fargen er så nydelig kan den stå alene uten mønster.

Ninne said...

Så lekkert det ser ut! Kos deg videre!
:)

Hønehuset said...

Lekre strikketøy underveis!