Thursday, July 15, 2010

I'm not blue

Jeg burde gjort ferdig Tempesten min, men livet er ikke bare burde, burde, og jeg ville starte et nytt prosjekt. Fant fram Rowan Denim fra lageret og startet på Ambrosia Cardigan av Katya Frankel fra Interweave Knit Summer 2010. Dårlig bilde, men det er mørkt ute. Skal ta noen bedre bilder av jakka på i neste uke.

I know I should have finished my Tempest, but sometimes a girl gotta do what she wanna do and not only should have. I wanted to knit myself a new top so I did. The pattern is Ambrosia Cardigan by Katya Frankel and is published in Intwerweave Knit summer 2010. I used Rowan Denim from my stash and this was a fast knit. I started late Tuesday night and finished today. I already love it, so I don't regret doing the wanna instead of the should have. Now back to the Tempest and should have. It's some bad pictures, but I'll take some next week with the cardigan on.

4 comments:

Anita Tørmoen said...

Den ser jo skikkelig fin ut da. Nydelig farge på det garnet. Ser det er flere som har brukt det nå.

Inger said...

Jakka ser kjempefin ut og blåfargen er lekker! Gleder meg til ferdigbilde :)

Det blir nok snb på meg på tirsdag, så kanskje vi ses da?

Anonymous said...

Hei,

Beklager at du ikke har fått svar ang åpent lager - jeg så dessverre ikke kommentaren din før nå.

Vi har åpent lager førstkommende torsdag, 22. juli, kl. 1700-1900.

Du er hjertelig velkommen!

Mvh
Unni
Malsen og Mor

Felisi said...

Vi gleder oss til på-bilder, jeg kan tenke meg at fargen er fin til deg :)