Wednesday, December 15, 2010

Christmas Ornaments for the Rock People

Jeg klarte ikke motstå fristelsen og lagde meg min egen julekule med en hodeskalle på. Dessverre er denne en julegave, men tror nok jeg skal lage en til meg selv også.

I couldn't resist making an ornament with a skull. Unfortunately this one is a Christmas present, but I think I want to make myself one as well.

I dag fikk jeg flere gavelapper. Ungene syntes det var topp og skal fargelegge dem. Tror nok det blir gavelapper på gavene til besteforeldrene, ja.

5 comments:

Guro said...

Kul!
Håper du får en fin førjul og jul.

Solveig said...

Tror jeg kopierer denne julekulen. Har en som ønsket den der reinsdyret ligger strekk ut, men denne var kulere :-)

Vibekes lille ullne said...

Morsom! Kanskje du skulle lage den svart, så blir det helt gjennomført? ;)

mimouna said...

Hehe. Men du skulle kanskje laget skjegg på hodeskallen? ;o)

Anne-Marie said...

Kult med hodeskallejulekuler!