Wednesday, December 08, 2010

Eclipse

Eclipse har endelig kommet på dvd, og jeg har selvfølgelig kjøpt meg et eksemplar. Nå blir det Twilight-maraton i nærmeste framtid. Sikle, sikle ... Breaking Dawn er under filming, og hva skulle jeg vel ikke gitt for å være på settet ... Det er så mange ting jeg er nysgjerrig og spent på i forhold til de to filmene, men det er vel ingenting annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet. Det er omtrent et år til den første filmen har premiere. I mellomtiden skal jeg kose meg med de tre første filmene, også kommer både Water for Elephants og Bel Ami med Robert Pattinson i hovedrollen ut første halvåret i 2011. Dessuten har jeg kost meg med nok et par Eclipse-sokker. Klart man må ha passende film på tv'n samtidig. Sokkene er strikket i Fabel på pinne 2,5 mm.

Eclipse has finally come out on dvd, and of course I'm the proud owner. I'm going to have a Twilight marathon in the nearest future. Breaking Dawn is under production, and what I would give to be on set... There are so many things I'm curious about, but I have to be patience, since the first have premier in November 2011. Before that I'm going to watch both Water for Elephants and Bel Ami starring Robert Pattinson. And I have made another Eclipse socks, of course with the appropriate movie on tv of course. The socks are knitted in Fabel on needles 2,5 mm.

Jeg fikk nok et nøste med koksgrå merinoull fra Pickles i kalenderen i dag. Supert, da er det mer jeg kan hekle eller strikke av det.

4 comments:

Pillen said...

Jeg bare digger Eclipse! Nå vet jeg neimen ikke hvem som er best av vampyr eller ulv :fnis:

Kjempestilige sokker!

Epletreet said...

Stilige sokker, selv om jeg ikke er fan:)
Takk for i går forresten, det var koselig.

Marion said...

De sokkene skal jeg også strikke! Kjempe stilig. Har kost meg med Eclipse i helgen, må få tid til extra materialet....
Bra vi har litt filmer og se fram til neste år ja ;)
Er veldig spent på BD og hvordan de løser forskjellige ting, håper de får det til! Liker i hvertfall alt som har blitt filmatisert til nå så ;)

Anette said...

344 dager hvis jeg ikke tar helt feil :) Ja takk, maraton er bra, det blir jeg med på. Skal ikke noe mellom jul og nyttår ;-) ;-)