Sunday, December 11, 2011

11.desember




Jeg har fått nok et rødoransje nøste i Abuelita. Det virker som om det er en plan bak disse nøstene jeg får. Jeg er spent og gleder meg til å åpne resten av pakkene. Dette er en så flott kalender. Jeg fikk også en supersøt liten marsipangris.
I got another red orange skein in Abuelita. It seems like there is some kind of intention behind this yarn. I'm excited and look forward to open the rest of the presents. It's such a great calendar! I also got a cute marsipan pig.





Jeg bestemte meg for å rekke opp Tomten på fredag. Det tar bare litt tid før sånne ting blir satt ut i livet. I morges rakk jeg opp hele jakka. Det er for lenge siden jeg strikket på den til at jeg husker hvor mye jeg økte og diverse viktige detaljer. Garnet er Rowan Scottish Tweed og det blir helt sikkert en fin kosegenser til meg i løpet av 2012 en gang. Det tar forresten tid å rekke opp noe så stort. Tror jeg brukte en time på å rekke opp og nøste opp garnet.







I decided to frog Tomten on Friday. But sometimes it takes a little time from deciding something and actually doing it. I frogged it this morning. It's been too long since I've knitted on it and I can't remember increasing and decreasing I did. The yarn is Rowan Scottish Tweed and I'm sure it will make a nice sweater for me some time in 2012. It takes time to frog a project like that too. I think I used about an hour to frog it.

No comments: