Wednesday, December 14, 2011

14.desember

I dag fikk jeg to av disse nydelige hjertene til å henge på juletreet. De henger der allerede. Tok kun bilde av det ene hjertet, for de ble hengt opp litt fra hverandre på treet. De er superflotte, og kan jo i grunnen henge de andre steder som dekorasjon også. Herlig! Har jeg nevnt at jeg elsker kalenderen min?
Today I got two of these hearts to put on the Christmas tree. They're already up. I just took a picture of one of the hearts since they are put up on the tree a bit from each other. They're just great, and I can use them as a decoration other places too. Lovely! Have I mentioned that I love my calendar?



Jeg har også heklet enda en lue. Brukte nok en gang Merino Extra Fine og heklenål 4 mm. Denne er en venninnegave datteren min skal gi vekk. Jeg håper hun blir fornøyd.

I've crocheted another hat. Used Merino Extra Fine again and hook 4 mm again. My daughter's friend is going to give this away to her friend. I hope she's going to be happy.

No comments: