Sunday, December 18, 2011

18.desember

I dag fikk jeg nok et nøste med Abuelita i blå. Lurer litt på hva jeg skal jeg lage av dette garnet eller om Anette har noen plan for meg? Fikk også en sjokoladepolitibil.

Today I got another blue skein of Abuelita. I wonder what to make of it or if Anette has a plan for what I should make?


Jeg har også fått strikket ferdig et par sokker. De er strikket i Regia og skulle i grunnen vært en julegave, men nå tror jeg jammen de går i gavekassa til neste år. Ble litt for seint ute til å sende. I grunnen typisk, men det er en bra start for neste års julegavestrikking. Strikket på pinne 2,5 mm etter mønsteret Vor.

I've finished a pair of socks. They are knitted in Regia and was supposed to be a Christmas present, but since I finished them a bit too late to ship, I'm going to put them in my box with presents for next Christmas. It's a good start for next years resolution making the presents a lot earlier than this year. I've used needles 2,5 mm and the pattern Vor again.



Jeg har også dratt fram alt garnet mitt. Det skal veies. Egentlig skulle jeg ikke veie før 1.januar, men jeg innså at det kan være greit å starte litt før det om alt skal bli veid opp. Jeg tror det kommer til å ta litt tid å få veid opp absolutt alt. Det å ta fram alt garnet og ha det framme i stua, gjør at jeg virkelig får lyst til å lage masse av det. Men akkurat nå skal jeg gjøre ferdig prosjektene jeg har på pinnene, men jeg gleder meg til januar. Da skal jeg virkelig legge opp til mange spennende prosjekter igjen.

I took out my stash from the closet. I'm going to weigh it. I wasn't supposed to weigh until 1. of January, but I realised it's going to take some time to weigh all of ti. Having yarn in the living room really makes me want to knit a whole lot. I want to start a lot of new projects right now, but I'm not. I am going to finish everything I've started on and then in January, I'm going to cast on a whole bunch of new and great projects again.

No comments: