Friday, December 09, 2011

9.desember

Ah, jeg er veldig glad i kalenderen min i år. I dag åpnet jeg noe som jeg trodde var en tekopp med hjemmestrikket koppevarmer og en tepose. Så feil kan man altså ta. Det er er en telysholder med en pose te. Dessuten er den i oransje så den matcher kjøkkenet. Helt ypperlig! (Også vil jeg ikke at noen nevner at kjøkkenet ikke er ordentlig oransje før gardinene er ferdigsydd. De kommer, de kommer.)

Ah, I love my calendar this year. Today I opened something I thought were a teacup with a knitted cupwarmer and a teabag. But I was wrong! It's a cup to put a small candle in and a teabag. It's in orange to match my kitchen. Perfect! (Don't mention the kitchen isn't really orange before the curtains are done. I am going to sew them, I am.)


Jeg er sikker på at dere er drittlei av å høre om vesten min, men jeg holder nå fortsatt på. Kan love dere at jeg er en god del mer lei av den enn dere. Nå har jeg hals og trådfesting igjen. Tror kanskje jeg rekker noen tråder i dag, men halsen blir nok ikke gjort før i morgen. Det er et par ting som må ordnes i dag, så det blir lite strikketid i kveld. I løpet av helga skal den bli ferdig i alle fall.

I'm sure you're tired of me talking about my vest, but I'm still working on it. I can promise you I'm a lot more tired of it than you are. I've got the neckline and weaving in threads left. I think I can do some of the threads today, but the neckline won't be done before tomorrow. Have a couple of other things I need to do tonight, so I'm not going to have a lot of time knitting tonight. During the weekend I'm going to finish it.

No comments: