Wednesday, May 02, 2012

Challenge

Jeg har blitt utfordret av Marion. Reglene er slik:
I've been challenged by Marion and the rules are:

- Each tagged person mus answer the 11 questions given to them by their "tagger! and post it in their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
- Create 11 new questions for the people you tag to answer
- Go to their page and tell them they've been tagged!
- Do not tag back to the person who has already tagged you.

11 spørsmål fra Marion.
1. Hva er ditt favoritt strikkemønster? 
Tja, har veldig mange, men tror kanskje det må bli Anemoi-votten til Eunny Yang. Den er så vakker!
2. Hvor henter du din inspirasjon ifra?
Jeg henter masse inspirasjon fra Ravelry og fra Uformelt.net. Massesuggesjon;)
3. Film eller bok?
Alt til sin tid, men jeg leser nok flere bøker enn jeg ser filmer. Dessuten liker jeg best å se filmen etter at jeg har lest boka ved filmatisering av romaner.
4. Hva er det beste med bloggingen?
Det beste er at jeg får en oversikt for meg selv over hva jeg har laget og når, mitt online arkiv. Dessuten får jeg masse idéer fra folk som legger igjen kommentarer og som jeg besøker tilbake.
5. Hvilket strikke/hekleprosjekt er du mest fornøyd med og hvorfor?
Jeg tror jeg er mest fornøyd med Paperdolls som jeg strikket i Wollmeise med dansende skjelett på, fordi genseren ble akkurat passe og veldig meg.
6. Ull eller bomull?
Hvis jeg strikker, så er det definitivt ull, ja.
7. Er du offentlig strikker eller strikker du bare hjemme?
Jeg strikker omtrent overalt.
8. Hva er ditt favoritt reisemål?
Jeg har vært flest ganger i London og elsker virkelig London. 
9. Hvordan lærte du deg strikking/hekling?
Jeg lærte å strikke av en barnehagetante da jeg var 4-5 år, og ja, de het barnehagetante da. Hekling lærte jeg av moren til nabojenta.
10. Hvilken musikk gjør deg glad?
Mine happy-go-lucky sanger er Closer to the Edge med 30 Seconds to Mars, King for a Day med Green Day og I got a Feeling med Black Eyed Peas.
11. Hva er din favoritt plante?
Plante og ikke blomst? Jeg elsker bringebær, så bringebærbusk.

Nå jeg tagger AnitaK Irenesol Marihøna Frøkenij Felisia Hobbyugla Hanne
Erica Wims GryHege Månestråle

Mine 11 spørsmål:
1. Hva er ditt favorittgarn og hvorfor?
2. Hvor mye tid til strikking har du hver dag?
3. Hva er din yndlingsbok og hvorfor?
4. Hvor lenge har du strikket/heklet?
5. Hvor skal du feriere i år?
6. Hva er din favoritttv-serie?
7. Vin eller øl eller alkoholfritt?
8. Din favorittrestaurant og hvorfor?
9. Hvor magne språk snakker du og hvilke?
10. Dine favorittblogger og hvorfor?
11. Hvilken type garn har du mest av i lageret ditt?


4 comments:

Marion said...

Så gøy å lese svarene dine! :))

frøken ij said...

Oj, det har var jo faktisk litt vanskelig.. Må tenke litt på den :)

Felisi said...

Takker for utfordringen, jeg skal prøve å få tid til denne. Ganske mye jobb ser jeg... ;)

Felisi said...

Done!