Sunday, December 02, 2012

2. desember

Snilleste Månestråle har vært her med julekalenderen min. Hun er så snill, og jeg fikk et hespe Bugga, to flotte bokser med te og et søtt englebamselys for at hun var så sen med kalenderen. Det gjorde jo ingenting å vente litt på disse godsakene, da. Dessuten er det tross alt bare 2.desember. Jeg fikk et hespe med ufarget Tulliballhespe, Kos. Det har jeg i grunnen sagt siden i høst at jeg ville kjøpe av henne, så det passet mer enn perfekt å få det i julekalenderen. Ikke har jeg trengt det tidligere heller, for jeg har nå ikke rukket å tegne noe mønster på genseren jeg har tenkt å bruke hespet til heller. I luke nummer to fikk jeg en veldig søt knapp fra Snella og Petronella. Jeg simpelthen elsker de knappene derfra. For en superduper start på desember.

The nicest Månestråle has been here with my Christmas calendar. She's so nice. I got a skein of Bugga, two great boxes of tea and a cute angel teddybear candle just because she came with the calendar a day too late. I didn't mind waiting for all of these nice things. And it's just the second day of December anyway. My first gift was a skein of natural Tulliball, Kos. I told her this fall that I wanted to buy a skein from her, so it was just the most perfect gift to get. I haven't really needed it before either, because I haven't really started designing the pattern for the sweater I plan to knit either. My gift number two is  a real cute button from Snella and Petronella. I just love the buttons from that place. What a great start of December.

No comments: