Sunday, January 05, 2014

Bella's Lullaby

Det er lenge siden jeg har sett Twilight nå, og det betyr i grunnen bare at jeg snart må se den igjen. Vottene til Bella er raske å strikke og blir veldig varme. Jeg har brukt Eskimo og pinne 5,5 mm, og dene gangen startet jeg på omgang 16 for å få et par kortere votter. Dette er mitt andre ferdige prosjekt i januar, og selv om det ikke akkurat er store innhugget i lageret mitt, er følelsen for garnslanking bra. Jeg har brukt lagergarn på begge prosjektene. Det er i alle fall en bra start p årets garnslanking om ikke annet.


It's been a long time since I watched Twilight now, and that means only that I need to watch it again soon. Bella's mittens are fast and easy to knit, and they are real warm mittens. I've used Eskimo on needles 5,5 mm and this time I started at row 16 to make the mittens shorter. This is my second project in January, and even though they don't weigh that much, the feeling of destashing my yarn is good. I've used yarn from my stash for both projects, and at least it's a good start. 

2 comments:

Ugla said...

Jeg har fortsatt sett bare første filmen. Kanskje jeg kan komme på besøk og se flere?

Villblomsten said...

Så mye fint du har strikket :-)