Monday, June 15, 2015

It's a sock invation

Det har blitt mange sokkepar hittil i år, og jeg er veldig sikker på at dette sokkeparet ikke er det siste heller. Det er derimot det andre sokkeparet i samme farger fra Arne og Carlos sin design hos Regia. Jeg strikket et par til meg, og en kollega syntes de var så fine og ønsket seg et par. Det ble et par til henne. Disse er strikket i str.38 på pinne 2,5 mm. Jeg har allerede et nytt par med sokker på pinnene. Har startet å bruke garnet fra Maskepigen som jeg kjøpte i helga.

Jeg vet at jeg egentlig har flyttet bloggen min over til Woolspire, men der har jeg så store problemer med å laste opp bilder at jeg har flyttet tilbake hit midlertidig.


So many pairs of socks this year, and I am sure it's not the last pair either. It's the second pair in the same color combo from Arne and Carlos in Regia. I knitted a pair to myself, and a colleague thought they were so nice and wanted a pair too. This is for her. They are in size 38 and knitted on needle 2,5 mm. I have already another pair on the needles, in the yarn I bought from Maskepigen this weekend.

I have moved my blog to Woolspire, but I'm having a lot of trouble uploading pictures there so I moved back temporarily.

1 comment:

Aase said...

Så fint at du er her igjen. Da kan jeg få rss når du har oppdatert. På Woolspire måtte jeg huske å gå innom.