Wednesday, July 15, 2015

Shoppingweather

Jeg har et ferdig prosjekt å vise til. Helt enkle sokker i Regia i Arne & Carlos sin design med hvit hæl og tå i Arwetta. Visste ikke helt hvem som skulle få dem da jeg startet å strikke, men endte med å like dem så godt at jeg strikket dem i min størrelse. 



I have a finishe object. My socks in Regia, Arne & Carlos. I didn't know who was going to get them, but I liked them so much I ended up knitting them in my size. The white heel and white toe is knitted in white Arwetta. 

Været er ikke helt som jeg skulle ønske, men værsyke meg blir i bedre humør med litt shopping. I dag fant jeg denne flotte boksen, og den passet perfekt til strikkepinnene mine. Har en Namaste-veske og en Twilight-boks fra før, men begge deler er for små til alle pinnene. Denne boksen har god plass til alle pinnene, så jeg ender nok opp med den til daglig og Namaste-vesken til reiser. 


The weather is not as I wished. Since I'm a bit weather sick, I shopped to get me in a better mood. I found this lovely box to store my knitting needles. I have a Namaste bag, but all of my needles don't fit in it and I have a Twilight box, the same problem there. In this box I can put all of knitting needles, and still have room for more. I think I'm going to use this box to store my knitting needles, and the Namaste bag when I travel. 

Selv om sola glimrer med sitt fravær for øyeblikket, er Nederland et fint land. Blomsterpyntede broer, kanaler, båter og koselige byer. Vi koser osse selv i regn. Dessuten har jeg fått tak i den nyeste boka til Harper Lee her. Og strikking på café går fint an i regnvær også.




Even though it's no sun right now, we know how to enjoy the vacation. Holland is a beautiful country, and we enjoyed flower decorated bridges, lunch in a lovely old place. And I bought the Go set a watchman by Harper Lee. 

2 comments:

Elisabeth said...

Stilig med hvite kontraster på stripesokker! Ser ut til at du koser deg der du er, og av en eller annen grunn fikk jeg lyst på jordbær nå :)

amylin said...

Hehehe ... jordbær er så utrolig godt! Takk skal du ha!