Thursday, July 30, 2015

Something smells fishy?

Ja, noe stinker og akkurat i år er det sommerværet. Faktisk ikke langt unna at lue er helt greit å gå med. Jeg fikk å strikket meg en til. Denne er strikket i Sandnes alpakka og etter mønsteret Fishy Faye. Jeg har brukt pinner 3,5 mm. Har ikke helt bestemt meg om den blir til meg eller om jeg skal gi den vekk.


Yes, something is fishy, and this year it's the summer weather that's stinks. Actually it's pretty close to being ok to wear a hat. I knitted one. This one is knitted in Sandnes alpaca using the pattern Fishy Faye. I used needles 3,5. I haven't decided if I'm going to keep it or give it away.

4 comments:

Barwitzki said...

Flott lua har du strikkt. Jeg liker :-)))
Takk for link. Ha en riktig god helg.
Hilsen og sommerklem fra Viola

mimouna said...

Fin lue, og enig i det med været. Nesten fristende å dra en lue nedover ørene når vi går ut, for varmt er det i alle fall ikke!

amylin said...

Takk skal du ha, Viola! God helg til deg også!

amylin said...

Takk, Mimouna! Nei, ikke spesielt varm sommer. Vi hadde en fin dag i dag, men enda så ble det kjølig i skyggen.