Saturday, January 16, 2016

Her kommer vinter'n

Ja, den blir brukt hver vinter, men den er like fin for det. Jeg elsker den sangen. Jeg er ikke alltid sånn som teksten i sangen, men jeg må si at jeg elsker hvit vinter. Sommer'n er min årstid, men vinter'n er jaggu fin den også. Det er bare synd at det er så lite dagslys om vinter'n. I dag var det ut for å prøve og ta noen ok bilder av plagg jeg har fått ferdig den siste uka. Har ikke vært mulig å få tatt bilder i løpet av uka, siden jeg har hatt lange dager på jobb. Jeg har ikke lov til å vise så mange av prosjektene, siden det er teststrikking. Jeg kan si at det var litt kaldt i dag, så det var jammen bra det var strikk i ull. Et av prosjektene jeg nå kan vise er Familiekofta, designet av Vanja Blix Langsrud. Den er strikket i Finull, og er herrestørrelse L. Oppskriften er i Kofter Familien ute nå.






Yes, it's winter again and with the snow it's winter wonderland around here. The title is a Norwegian song about the winter, and I love the song and I always play it when winter comes. Summer is my favorite season, but white winter is nice as well. It's just too bad we have so few hours with daylight during winter. Today I went out to try to get some desent pictures of my FO's. I haven't been able to take pictures of the projects during the week since I have had late days at work. I'm not allowed to show all my projects yet, since they are all test knitting. I can say as much as it was real cold taking pictures today, so I was glad the projects was made out of wool. One of the projects I can show today is the Family jacket designed by Vanja Blix Langsrud. It is knitted using Finull, size L men. The pattern is the Norwegian magazine Kofter by Familien.

No comments: