Thursday, March 24, 2016

Every Rose Has Its Thorne

Jeg har ikke tid til å strikke Sock Madness-sokkene i år, så da gjorde jeg ikke det. Jeg er ganske standhaftig når det gjelder sånt, og det er jeg glad for. Da får jeg nemlig gjort det jeg har planlagt og ikke sånne impulsting. Det er kjekt å være så standhaftig og gjøre alt man må før man gjør det man har lyst til. Jupp! Sokkene for runde 2 heter Rose And Thorne Socks og er designet av Ronni Smith. Jeg brukte ikke Cascade Heritage til sokkene jeg ikke hadde tid til å strikke i år.


I don't have time to knit the socks in the Sock Madness this year, so I didn't. I'm pretty good in keeping my promises to myself, and I'm so happy about that. It just feels better to have more time for things I have planned and not doing impulsive things like this. It's good to be persistant in that way, to do things you have to do before things you want to do. Jupp! The socks in round 2 is called Rose And Thorne Socks and are designed by Ronni Smith. I didn't use Cascade Heritage to the socks I didn't have time to knit this year.

1 comment:

Elisabeth said...

....just like every night has it's dawn. Kjempefine sokker :)