Friday, March 18, 2016

Please Mr Postman

Og ja, i dag var postmannen veldig snill. I dag dumpet det nemlig ned en pakke fra Voolenvine. Jeg har hatt lyst til å prøve garnet hennes en stund, men ikke truffet på oppdateringene hennes. Før nå! Dette nydelige garnet med kort havnet hos meg. Jeg aner ikke hva jeg skal strikke av det, men noe blir det etter hvert. Det er veldig nydelig og mykt, så jeg er ganske sikker på at det ikke blir sokker. Siden det er så herlig og litt eksklusivt garn, føler jeg at at det bør bli sjal eller noe. Foreløpig ligger det og modner til riktige oppskrift kommer.

Jeg har også strikket et par votter i Karisma med brodert stjerne på.



Today the postman was very kind. Today I received a package from Voolenvine. I have been wanting to try her yarn for  a while, but it's hard to get her updates. Until now! The lovely yarn with a nice card came today. I have no idea what to knit, but I'm sure it's going to be something later. It's so soft and beautiful, so I'm pretty sure it's not going to be socks. Since it's an exclusive yarn, I feel like it should be a shawl or something. As for now, it's in my stash waiting for the right pattern to come along.

I have also knitted a pair of mittens in Karisma with an embroided star.


1 comment:

AnnetteK said...

Så utrolig nydelig garn!!

Flotte votter du har strikket.

God helg!