Friday, August 19, 2016

Ironic

Jeg klarte det! Genseren er ferdig, og det bare på fire dager. Slett ikke verst! Den er strikket i Drops alpakka på pinne 2,5 mm og 3,25 mm. Jeg trenger helt klart ikke tid til å få ting ferdig, men en deadline. Bidraget mitt til krealegene og The Ravellenics er ferdig, og nå kan jeg fokusere på alle WIPene jeg har liggende. Har fortsatt altfor mange av dem. Det er i grunnen ganske så pussig hvor fort jeg kan strikke ferdig en genser, samtidig som det kan ta måneder å strikke to tomler på et par votter eller å montere ermer på bolen. Ironisk!

(Tittel: Ironic - Alanis Morissette)





I did it! The sweater is finished, and I did it in four days. Not too bad! It's knitted in Drops Alpaca on needles 2,5 mm and 3,25 mm. I don't need time to finish things, just a deadline. Now my contribution for krealegene and The Ravellenics is done, and I can focus a bit on m WIPs. Still have a lot of those. It's a bit funny how fast I can finish a sweater, but on the other hand it can take months to finish up two thumbs on a pair of mittens or sew the sleeves to the main body on a sweater. Ironic!

(Title: Ironic by Alanis Morissette)

No comments: