Wednesday, December 07, 2016

Shame On A Nigga

Noen ganger skjer livet, selv om jeg planla å blogge hver dag i desember. Jeg er ikke akkurat lei meg for det, siden jeg har hatt noen utrolig fine kvelder, men altså ingen tid til bloggskriving. Jeg har vært ute med gamle venner og julescrimma. Hvis du ikke vet hva scrimmage er, så er det derbyrelatert, og det er utrolig gøy! Google it! Jeg hadde det gøy, men det har jeg jo alltid når jeg spiller eller trener roller derby. Uansett, har nå åpnet mine tre pakker fra adventskalenderen min! Jeg elsker kalenderen min!

Oppdatering på sokkestrikkinga mi: Jeg har strikket ferdig to par! Det betyr at jeg har fem par til sammen. Jeg må fortsatt strikke fire par til. Var litt klønete og skadet tommelen litt, så nå blir det å få ferdig sokkeparene litt ekstra utfordrende. Akkurat det jeg trengte.

(Tittel: Shame On A Nigga - Wu-Tang Clan, episode 7, sesong 1, Skam)






Sometimes life happens, even though I meant to blog every day in December. I'm not sad life happened, since I had some nice evenings, but crazy busy and no time to write blog posts. I've been out with old friends and doing some Christmas scrimmage. If you don't know what scrimmage is, I can tell you it's roller derby related, and it's fun. You google it! I hade fun, as I alway have when I'm playing or training roller derby. Any how, I have opened three new gifts in my advent calendar. I love my calendar!

Updat on my sock knitting: I'm done with two pairs, that means I have five pairs. I still need to knit four more pairs, and clumsy me hurt my thumb a bit. It doesn't make knitting impossible, but it sure makes it a challenge.

No comments: