Wednesday, March 01, 2017

Everyday

Ja, jeg har slengt meg på blogg100 igjen. Sist gang jeg var med på det, hadde jeg bloggen et annet sted. Tror heller ikke jeg klarte 100 dager, men den som gir seg er en dritt osv. Prøver igjen! Blogg100 går ut på å skrive et blogginnlegg hver dag i 100 dager. I dag er første dagen, så da prøver jeg.

Jeg hadde jo bursdag for ikke så lenge siden, og jeg var så heldig at jeg fikk et hespe 10 favner ffra Lofoten wool sammen med en votteoppskrift. Tror ikke har tid til å strikke de vottene med en gang, men tror nok at jeg kommer til å strikke de en gang. Som så mange andre har jeg jo noen prosjekter på pinnene. I starten av året hadde jeg planer om å strikke ferdig WIPs og UFOer, men jeg holder vel i grunnen fortsatt på med det. Ting tar tid. Og ikke har jeg vel jobbet sånn iherdig for det heller. Jeg innrømmer at jeg har blitt avsporet av nye prosjekter. Vanligvis tar jeg ikke bestillinger, men siden jeg sparer opp til Rhinebecktur, har det blitt noen bestillinger i det siste. Den neste bestillingen er en ny Hanneli-genser. Ikke den verste bestillingen, siden den genseren i grunnen var ganske morsom å strikke. Det skjedde noe omtrent hele tiden, så omgangssyken var ganske fremtredende der. Altså omgangssyken som strikkere har, bare en omgang til så ...

(Tittel: Everyday - Ariana Grande)



I have joind blogg100 again. Last time I tried, I had my blog a different place for a while. I don't think I made it to a 100 days either, but who cares? I'm trying again this year! Blogg100 is a concept where you write a blog post every day for 100 days. Today is the first day, so here I go.

My birthday was recently, and I was so lucky to get a skein of 10 favner, from Lofoten wool together with a mitten pattern. I don't have time to knit the mittens right away, but I will some day. As many of you I have way too many projects on the needles. My goal at the start of the year was to reduce my number of WIPs and UFOs, but I can't say that I've succeeded. Not that I've worked that hard either. I admit I was sidetracked by new projects. Normally I don't take orders, but lately I have been knitting orders. I'm saving up to a trip to Rhinebeck, so I have been knitting some orders. The next order is another Hanneli-sweater with cables. Not the worst order, since the sweater was quite fun to knit.

(Title: Everyday - Ariana Grande)

No comments: