Friday, March 03, 2017

Keep On Rockin' In The Free World

Tja, hva strikket jeg i februar? Ikke så veldig mye egentlig. Februar er en kort måned, og jeg ble opptatt med mye annet. Eller egentlig har jeg ikke akkurat gjort så mye annet, men tida har gått fort. Jeg har fått gjort ferdig fire prosjekter, to pussyhats, et par babysokker og en genser. Ingen av prosjektene gjorde noe særlig innhogg i garnlageret mitt. Men ingen av prosjektene gjorde lageret mitt større heller.

Jeg startet på et nytt par sokker, har strikket videre på Wu Tang Clan-genseren min. I mars har jeg planer om å strikke enda en Hanneli-genser, strikke ferdig Loppa som skulle vært ferdig til jul, strikke ferdig Wu Tang Clan-genseren og gjøre ferdig hjernelua. Også har Sock Madness startet. Det første mønsteret har blitt sluppet, og alle deltakerne har to uker på å strikke de ferdig. Jeg har planer om å henge med i første runde i alle fall. Store planer, så får vi se hvor mye jeg klarer å få gjort.

Har du noen store strikkeplaner for mars?

Og siden det er mars, så har jeg store planer om å lufte min Pussyhat 8.mars i år. Håper vi blir mange med rosa pussyhats den dagen. Ja, for vi ses vel?

(Tittel: Keep On Rockin' In The Free World - Pussy Riot)



Well, what have I finished in February? Not much really. February is a short month, and I've been busy with other things. Or have I really? I'm not really sure what I've been doing, but time has flown past. I've finished four projects, two pussyhats, a pair of baby socks and a sweater. None of the projects reduced my stash with a lot. But none of my projects increased my stash either.

I've started a new pair of socks, and I've continued knitting on my Wu Tang Clan-sweater. My plans for March is to knit another Hanneli-sweater, finish Loppa which I had planned on finishing in December, finish the Wu Tang Clan-sweater and finish the brain hat. And Socks Madness started too. The first pattern is already released, and all the contestants have two weeks to finish the first pair. I hope to finish it in time too. Big plans for March.

Do you have big plans for March?

And since it's March, I'm going to show my pusshyhats 8. March this year. I hope to see a lot of pink pussycats that day. Cause you are joining in, right?

(Title: Keep on Rockin' In The Free World - Pussy Riot)

No comments: