Sunday, March 26, 2017

The First Days Of Spring

I dag har det vært sol, og den har varmet. Det har vært vår i lufta! Med en gang sola og vårlufta kommer, spretter det ut en haug med vinterbleke, solhungrige Osloborgere og gatene fylles. Det er deilig! Jeg nyter våren. Jeg er avhengig av sol og varme. Og hvorfor jeg bor i Norge, det kan man lure på. Vi spratt ut vi også, og årets første grilling ute er unnagjort. Visstnok skal ikke vårværet vare lengre enn tirsdag, men akkurat i dag skal det bare nytes. 

Jeg fikk gjort ferdig sokkene til Sock Madness, endelig. Som jeg har skrevet tidligere, et egentlig raskt sokkemønster, det er bare jeg som har hatt utrolig lite strikketid denne uka. Jeg rakk akkurat å bli med til neste runde også. Tre plasser igjen på mitt lag, da jeg fikk godkjent sokkene. Må pakke litt sokkegarn til påskeferien, da. Snart påske, og da blir det mer vår. Gleder meg til å ta med bok, strikketøy og slenge meg ned i en park i sola. 


(Tittel: The First Days Of Spring - Noah and The Whale) 




Today has been sunny, and the sun has been warm. Spring is in the air! Once spring comes and the sun is up, out pops masses of winter white people longing for some sun in Oslo, and the streets are packed with people. It's lovely! I enjoy spring so much! I'm addicted to sun and heat. So why I live in Norway, that's a question. We popped out as well, and the first BBQ is done. Apparently the spring weather is only going to last until Tuesday, but today, we just enjoy it. 

I'm done with the socks for Sock Madness, finally. As I've written earlier, they are really a fast sock pattern, just me who didn't really have time to knit this week. I just made it to the next round as well. Three spots left after my socks were approved. I have to pack some sock yarn for Easter, I guess. Soon Easter, and more spring. I can't wait to take a book, knitting and just chill in a park in the sun.


(Title: The First Days Of Spring - Noah and The Whale) 

1 comment:

AnnetteK said...

Så utrolig flott sokkene dine ble!!