Thursday, March 23, 2017

Time Warp

Endelig litt strikketid! Oppdaget at jeg ikke hadde sett The Rocky Horror Picture Show, så da måtte jeg se den i kveld. Røyk samtidig på en filmlisteutfordring. Men jeg har fått strikket litt, da. Strikker stadig på sokkene fra Sock Madness. Nå må jeg virkelig stå på litt for å rekke å bli ferdig før laget mitt er fylt opp for neste runde. Satser på mer strikketid i morgen også. Og The Rocky Horror Picture Show, jeg skjønner at det har blitt en kultfilm. Fantastisk film, og at jeg ikke har sett den før.


(Tittel: Time Warp - The Rocky Horror Picture Show)


Finally some knitting time! I discovered I hadn't seen The Rocky Horror Picture Show, so I had to watch it tonight! At the same time I accepted a movie list challenge. But I have knitted a bit, though. I'm still knitting on the Sock Madness socks. Now I have to knit fast to make it to next round. I'm counting on getting a lot of knitting time tomorrow. And The Rocky Horor Picture Show, I understand why it's a cult movie. Fantastic movie, and why haven't I watched it before?

(Title: Time Warp - The Rocky Horror Picture Show)

No comments: