Sunday, April 16, 2017

A Better Tomorrow

Jeg er i gang med Wu Tang Clan-genseren igjen. Da har jeg rekt opp det jeg måtte, og er klar til å starte på mønsteret på nytt. Jeg har bestemt meg for å strikke inn mønsteret. Bare at de tre omgangene som er helt svarte uten mønster på resten av genseren, der må jeg brodere inn mønsteret. Blir litt fiklete, og det var her jeg bomma sist. Det er ikke alltid enkelt å strikke tre rader på et mønster og fortsette på fjerde raden igjen. Lett å telle feil. Får se om jeg klarer å telle denne gangen. 

(Tittel: A Better Tomorrow -Wu Tang Clan) 



I'm knitting on the Wu Tang Clan sweater again. I frogged what needed to be frogged, and am about to start up again. I have de ided to knit the pattern, but three rows are totally black. Those rows I have toembroider the pattern in later. And that's where trouble started the last time. It's not at all easy to skip three rows and continue on the pattern on the fourth. You need to count and stuff. I hope I can count this time, since I hate frogging. 

(Title: A Better Tomorrow - Wu Tang Clan) 

No comments: