Sunday, July 30, 2017

Sorry Not Sorry

Brooklyn Knitfolk gruppa på Ravlery startet en KAL for å få noe annet i feeden sin enn Faded-prosjekter. Den starter 1.august, og for å være med kan du strikke et prosjekt som har mindre enn 30 ferdige prosjekter på Ravelry. Jeg ante ikke hva Faded var, så det måtte jeg jo sjekke. Fant ut at den genseren i grunnen var veldig fin. I tillegg var det en veldig bra anledning til å bruke det flerfargete garnet mitt. Så nå har jeg en So Faded-genser. Jeg skal fortsatt være med på KALen, men kan ikke love at det ikke blir flere So Faded-gensere. Jeg har mange nøster med flerfarget garn. Denne er strikket i Tulliball &Råll, Tulliball Ull&Tøys, Voolenvine Yarn Noveau and Colourful Creativity Socks. En ordentlig blanding av forskjellige garn. Dro med meg Monstermerete og kameraet hennes nok en gang ut på tur.

(Tittel: Sorry Nor Sorry - Demi Levato)





Brooklyn Knitfolk group at Ravelry started a KAL to get something else in her feed besides Faded-projects. The KAL starts 1. August and you can join by knitting a pattern with less than 30 finished projects at Ravelry. I had no idea what Faded was, so I had to check it out. Turned out I really liked the sweater. And it was a great opportunity to use my multicoloured yarn. So now I have a So Faded-sweater. I'm still going to join the KAL, but I can't promise I won't knit any more So Faded sweaters. I still have plenty of mulitcoloured yarn left. This one is knitted of Tulliball &Råll,  Tulliball Ull&Tøys, Voolenvine Yarn Nouveau and Colourful Creativity Socks. A real mix of different yarns. Dragged with me Monstermerete and her camera again.

(Title: Sorry Not Sorry - Demi Levato)

2 comments:

Laila said...

Den genseren ble nydelig :-)

Fuglemamma said...

Så stilig! Fort gjort å få mye flerfarget garn som trenger et bruksområde har jeg hørt...