Saturday, December 16, 2017

It's Beginning To Look A Lot Like Christmas

Bare en uke igjen til jul. Den vanlige juleangsten for at alt ikke skal bli ferdig slo inn. Egentlig tror jeg at det meste ordner seg, for jeg har ikke så mye igjen. Jeg blir bare slått av at tida før jul alltid går mye fortere enn jeg tror. De fleste julegavene er ordnet, har bakt et par slag med julekaker, juletreet er hus og pyntet, så mangler vel egentlig bare litt vasking av gulv, handling av julemat og kanskje bake  et par julekaker til. Selvfølgelig har jeg en haug med prosjekter jeg gjerne ville gjort ferdig, men ingen som er julegaver og det virkelig er hast med. Med mindre jeg fortsatt skal satse på å starte 2018 med kun et prosjekt på pinnene. Skal jeg få til det, har jeg i grunnen nok å strikke før året er over.

I julekalenderen min i dag var det to nøster herlig blå ull. Trist at kalenderen begynner å bli tom for gaver.

(It's Beginning To Look A Lot Like Christmas - Michael Bublé)






Only a week left before Christmas. The normal Christmas stress kicked in. I really think everything's going to be ok, since I don't have that much left. I just get knocked out by how fast the days before Christmas disappear. Most of the Christmas presents are bought, I've baked some Christmas cookies, the tree is decorated, so I have to wash the floor, shop some food and maybe bake some more cookies. Of course I have a pile of projects I want done, but nothing I have to rush. Unless I want to go for a start in 2018 with only one project on the needles. If I'm going to do that, I have enough to knit.

In my advent calendar today I got two skeins of lovely blue wool. So sad the advent calendar is almost empty...

(It's Beginning To Look A Lot Like Christmas - Michael Bublé)


No comments: