Saturday, December 23, 2017

Snowman

Dagen før dagen. I år har vi bestemt oss for å ha en veldig rolig og avslappet jul, og har dermed unngått familiemiddag fram til 2.juledag. Det betyr at dagen i dag, selve julaften og første juledag skal feires i julepysj med juletradisjoner på TV, strikketøy, bok, julemusikk, god mat og null stress. Jeg gleder meg virkelig! I dag har jeg ikke gjort stort, men kokt risgrøt og laget Delfiakake. Ellers har jeg fått ferdig to prosjekt, som jeg skal få tatt bilde av i morgen. Jeg orket ikke ta bilde i dagslys i dag. 


I julekalenderen min i dag fikk jeg enda et hespe med Tulliballgarn i fargen amylin. For en kalender! Nå skal jeg lete etter oppskrifter. Garnet må jo bli noe fint til meg. 

(Tittel. Snowman - Sia) 


The day before the day. At least here in Norway where we celebrate Christmas on the 24th of December. This year we've decided to have really relaxed and chill Christmas, and we dodged family dinners until the 26th of December. Which means we have today, Christmas Eve and the First day of Christmas without anything else than us, just Christmas pj's, TV, knitting, a book or two, Christmas songs, good food and zero stress. I'm so looking forward to that. Today I haven't done much except making the traditional Christmas porridge and a chocolate cake. I've finished two projects, but I didn't run out to take a photo while it was daylight, so I'll take photos tomorrow. 

In my advent calendar today I got another skein of Tulliball in my colourway, amylin. What a calendar! Now I have to search for patterns. The yarn needs to be something nice for me. 

(Title: Snowman - Sia) 

No comments: