Monday, December 25, 2017

Weekends

Det er ikke helg, men det føles virkelig sånn. 1. juledag er helgefølelse. Sånn ekstra bonushelg-følelse. Ingen planer. Ingenting jeg må. For en deilig følelse! Strikking, lesing og vegetering på sofaen. Ikke verst plan for en dag. Nyt fridagen, den gode maten og et rolig tempo!

Forrige dagen fikk jeg ferdig et par pulsvanter, Ordinary Magic av Pauliina Karru. Strikket mine i et nøste Alpakka fra Sandnes. Jeg teststrikket også mønsteret, men gode pulsvanter og verdt å strikke flere ganger. Pulsvantene er mitt bidrag i hånd-kategorien i Giftalongen.

(Tittel: Weekends - Amy Shark)




Not weekend, but I've totally got the weekend feeling. Christmas day and the pace of weekend or actually even calmer. It's like an extra weekend. No plans. Nothing I have to do. What a lovely feeling! Knitting, reading and relaxing on the couch. Not the worst plan for the day. Enjoy your day off, the delicious food and a relaxed tempo!

The other day I finished a pair of fingerless mittens, Ordinary Magic by Pauliina Karru. I knitted mine in a skein of alpaca from Sandnes. I also test knitted this pattern, but the fingerless mittens are nice and fit well so it's well worth to knit more than once. The fingerless mittens is my project in the hand-category in the Giftalong.

(Title: Weekends - Amy Shark)

No comments: