Sunday, December 24, 2017

When You Wish Upon A Star

Det er noen ting som hører jula til, og som jeg må gjøre hver jul. En av de er å se Tre nøtter til Askepott med Knut Risan som dubber alle stemmene. En annen er å se Donald Duck, og det er liksom jul når Timmy Gresshoppe synger When You Wish Upon A Star. Jeg ønsker alle en riktig god jul, uansett hva du liker å gjøre på julaften og hva du gjør akkurat i dag.

Jeg har åpnet den siste luka i julekalenderen min, og der lå det nydelig garn og oppskrift på en genser. Selvfølgelig fikk jeg lyst til å starte på den med en gang, men tror nok jeg må vente litt. Det er en genser jeg skal strikke i januar.

I tillegg har jeg klart å få tatt bilde av en genser jeg har strikket ferdig. Snow Falling junior i Tulliball Ullent. Gleder meg til genseren blir tatt i bruk. Ikke alle er knitworthy, men det kommer en som absolutt er det, og foreldrene er det i aller høyeste grad. Genseren er også mitt bidrag til baby-kategorien i årets Giftalong.

(Tittel: When You Wish Upon A Star - Cliff Edwards)






There are a few things I need for Christmas, and that I have to do every Christmas. One of them is to watch Three Wishes For Cinderella with a Norwegian guy making all the voices. Another one is to watch Donald Duck, and when Jimmy Cricket sings When You Wish Upon A Star that's when my Christmas starts. I wish everyone A Merry Christmas, not matter what you do today or what you like to do.

I have opened my last present in my lovely advent calendar today, and I got some beautiful yarn and a  sweater pattern. Of course I wanted to cast on right away, but I have to wait a bit. But definitely a sweater I want to knit during January.

I also finished a sweater, Snow Falling junior in Tulliball Ullent. I'm really looking forward to the day when this sweater can be used. Not everybody is knit worthy, but this little one is, and the parents are too. The sweater is another project from me in the Giftalong2017.

(Title: When You Wish Upon A Star - Cliff Edwards)

No comments: